meditatieve stilte wandeling

 

een meditatieve wandeling kan 1 of meer dagen zijn.

 
 
Door de prachtige vergezichten
krijgen het gevoel dat we kunnen vliegen! 
 
 
 We kunnen Yoga,somatische of 5 tibetaanse oefeningen doen.
 

To My Inner Child

Mijn innerlijk Kind 
Hallo Innerlijk Kind van mij 
Door middel van gevoel en expressie verstrengelen wij
Ontspannen op de gouden berg
In een heilige fontein
Ademen en zijn
Communiceren door zuiver gevoel
Wij doen een sacrale dans - ons
Wij ontwikkelen innerlijke vertrouwen
Loslaten , vrijlaten en duidelijk te zien
Je leert me om mijn innerlijke wezen vertrouwen
Je stroomt ik stroom
We samen vloeien we gloeien
Geliefd en spiritief
Ik schrijf u in eerste persoon verhalend
Ik schrijf u als bazis
Als bron van sterkte
Ik ben innerlijke verlichting
Ik schrijf u in het creëren van vertrouwen en vriendschap
Op zoek naar een impressie en groeiende verwantschap
Je angsten kunnen komen en gaan
Terwijl we meer groei scheppen
Vertrouw op me - het is nu ok
Vertrouw mezelf - mijn grote hele zelf .

by Daniel - Léo Richard

vertaald door Leen

Helende wandeling

We kunnen een helende wandeling  maken vanuit Penhas Douradas tot Nave da mestra.
Met een meditatieve stop aan de hart openende roze quarts.
We genieten in stilte van de rust op de twee a drie uur durende wandeling ,
Eten aan een verfrissend riviertje bij nave da mestra en nemen de tijd om te genieten .
Er is een aanbod van helende oefeningen en kleine massages .
We gaan rustig de zelfde weg terug .
Bij de ondergaande zon kunnen we dan een terrasje doen in sabugueiro het hoogste dorp van Portugal 

We kunnen om 10.15 aan de lidl in Oliviera vertrekken.

Breng lunch en ,Warme wind jas  goede wandelschoenen en zwemgerief mee.
Laat me zo vlug mogelijk weten of je komt.
Zo weet ik of we het minimum van 4 mensen halen om de kosten te delen.
Geef me dan ook jou contact door zo dat we je niet achter laten.
Het is ook leuk om te weten of je nog plaats hebt in de auto of dat een lift wil.
 We wandelen altijd het tempo van de traagste.
 
gesuggereerde donatie is.

40€ tot 4 pers./dag

dus maximum 10 € / persoon
5 € extra /extra pers .

Je mag ook  Estrela´s doneren

http://estrela.e-beira.com/

Vervoer en picknick niet inbegrepen! 

Dit gaat over rust van binnen en van buiten .
Mediteeren in de "Sosegado" van de Serra.
Slapen onder de sterren. ze zullen helder zijn omdat het bijna nieuwe maan is.
We genieten van de zonsondergang en de zonsopgang.
Zwemmen in de meren als de temperatuur het toelaat.
Laat de drukke wereld  achter je.
eet alleen het nodige.
Drink het natuurlijke water uit een van de beste bronnen ter wereld.

Met vervoer voor max.5 personen 20 € + benzine

taxi tot 7 pers. 1 €/km (km gerekend vanaf taxistandplaats)

Praktische ...
We beginnen bij Lagoa comprida. En eten een lunch die je zelf mee brengt bij een meertje.
We kunnen een warme maaltijd eten in Vale do Rossim (je betaalt dit zelf) in de late namiddag.
Je draagt ​​je eigen drankjes, eten en slapen en slaapmat.
Slaapzak moet warm zijn.
Comfortabele warme kleding om in te slapen.
'S Morgens eten we ons zelfmegebracht ontbijt.

Dit kunnen noten en gedroogde vruchten zijn.
We kunnen in de namiddag en de avond ons flesje met water vullen aan een bron

en de volgende ochtend bij een riviertje. Ik neem twee flessen van een halve liter mee.
De meeste mensen geven de voorkeur aan wandelschoenen.

Ik zal een groot deel op blote voeten lopen.
Meer informatie :
verzonden bericht.
Of mail me op leen.hiking@yahoo.com
telefoon 960 177 636
Voorgestelde gift .20 €

 

publicado por Leen Hiking às 08:00 post links | comentaar | favorito